iStock-154953274

Πώς τα κορεατικά καλλυντικά κατέκτησαν τις αγορές της Δύσης

Τη στιγμή που ο κόσμος της ομορφιάς γίνεται συνεχώς πιο περίπλοκος και η εύρεση της ιδεατής αλληλουχίας καλλυντικών έχει μετατραπεί σε έργο εξαιρετικά δυσχερές, μία νέα τάση από την καρδιά της Ασίας φαίνεται πως ήρθε να ταράξει για τα καλά τα δεδομένα στην καθημερινή περιποίηση. Ο λόγος για τα προϊόντα της K-Beauty, που αποτελούν ένα από τα κορυφαία trends των τελευταίων ετών στον τομέα των καλλυντικών, όχι μόνο στον κόσμο του ίντερνετ, αλλά και σε μία πληθώρα φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων στη χώρα μας.

Διάφορα brands που ανήκουν στην K-Beauty έχουν ξεκινήσει να ανταγωνίζονται επάξια τόσο οίκους καλλυντικών με παράδοση στις αγορές της Δύσης, όσο και πολλά από τα νεοσύστατα brands καλλυντικών που πραγματοποίησαν δυναμική είσοδο στο χώρο τα τελευταία έτη. Πώς, όμως, προέκυψε όλη αυτή η φρενίτιδα γύρω από τα κορεατικά καλλυντικά, με αποτέλεσμα τα τελευταία να αναχθούν σε μία από τις πιο καυτές τάσεις της εποχής;

Η φιλοσοφία των κορεατικών καλλυντικών

Το λεγόμενο “γυάλινο δέρμα” των Κορεατών δεν είναι παρά αυτό που εμείς θα ονομάζαμε πορσελάνινο δέρμα, ενώ το τελετουργικό απόκτησής του αποτελεί ζωτικό κομμάτι της κορεατικής κουλτούρας ομορφιάς. Πρόκειται, στην ουσία, για τη διατήρηση της υγείας, ελαστικότητας και λαμπερής όψης του δέρματος, καταπολεμώντας ενεργά βλάβες και ατέλειες. Το περίφημο γυάλινο δέρμα θεωρείται πως αποκτάται χάρη στην ορθή χρήση των κατάλληλων καλλυντικών προϊόντων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες του δέρματος του καθενός. Η εφαρμογή κορεατικών καλλυντικών διαφέρει από μία κοινή ρουτίνα περιποίησης, ως προς τη φιλοσοφία της αυστηρής και συνεπούς καθημερινής εφαρμογής μίας εκτενούς ποικιλίας προϊόντων, που μάλιστα αλληλοσυμπληρώνονται και εστιάζουν -ως επί το πλείστον- στην ενυδάτωση του δέρματος σε μόνιμη βάση, αλλά και στην προστασία από τον ήλιο και την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Η ρουτίνα των 10 βημάτων

Τα κορεατικά καλλυντικά θεωρούνται εξαιρετικής ποιότητας, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που τα έχουν χαρακτηρίσει ως ακόμα και θαυματουργά για το ανθρώπινο δέρμα. Υπό την αυστηρή προϋπόθεση, όμως, πως τα βήματα της K-Beauty θα εφαρμοστούν κατά γράμμα και με ευλάβεια.

Τα βήματα είναι 10, και συνοψίζονται στην εφαρμογή των εξής καλλυντικών προϊόντων:

  • Ντεμακιγιάζ και λάδι καθαρισμού.

  • Αφρός καθαρισμού που έχει ως βάση το νερό.

  • Απολέπιση.

  • Τονωτική λοσιόν ή toner.

  • Έλαιο.

  • Serum ή αμπούλα.

  • Μάσκα ομορφιάς.

  • Ενυδατική κρέμα ματιών.

  • Ενυδατική κρέμα προσώπου.

  • Αντηλιακή κρέμα.

Ο ρόλος των καλλυντικών στην αγορά της Νότιας Κορέας

Η τεράστια απήχηση των κορεατικών καλλυντικών είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα της Νότιας Κορέας, καθώς όχι μόνο γυναίκες, αλλά και άντρες προβαίνουν σε συστηματικές αγορές καλλυντικών προϊόντων, σε σχεδόν εφάμιλλα μεγέθη. Η εκτόξευση των πωλήσεων των καλλυντικών στη Νότια Κορέα τα τελευταία χρόνια, πάντως, αποδίδεται κατά πολλούς στην επιρροή των εκπροσώπων του κορεατικού καλλιτεχνικού στερεώματος, ιδίως τραγουδιστών της K-Pop (κορεατικής ποπ μουσικής), αλλά και ηθοποιών. Σε αντίθεση με το δυτικό κόσμο, όπου πολλοί τραγουδιστές λανσάρουν τα δικά τους brands καλλυντικών, στη Νότια Κορέα, οι παραπάνω απλώς αποτελούν πρόσωπα που ειδωλοποιούνται σε εξωπραγματικό βαθμό από τους θαυμαστές τους και, ως εκ τούτου, καταλήγουν να επιδρούν καταλυτικά στην εγχώριο κουλτούρα και τον τρόπο ζωής των… κοινών θνητών. Επίδραση η οποία, αναμενόμενα, αντικατοπτρίζεται σε μία ραγδαία αύξηση των πωλήσεων τα τελευταία έτη.

iStock-1405352569

Το “μπαμ” της K-Beauty στην αγορά της Δύσης

Η φήμη της K-Beauty δεν άργησε να εξαπλωθεί και στις αγορές της Δύσης, με τη Σεούλ να θεωρείται, πλέον, μία σύγχρονη Μέκκα της βιομηχανίας της ομορφιάς, και τη Νότια Κορέα να σκαρφαλώνει στην τρίτη θέση στον κόσμο στις εξαγωγές καλλυντικών. Πέραν της αδιαμφισβήτητης ποιότητας των περισσότερων από τα πλέον δημοφιλή brands καλλυντικών που παράγονται στη Νότια Κορέα, σπουδαίο ρόλο στην επέλαση της K-Beauty στη Δύση έχει οι ιδιάζουσες συνθέσεις με τα πρωτότυπα συστατικά, που τείνουν να προτιμούνται. Όσο, βέβαια, μία τεράστια γκάμα από κορεατικά brands καλλυντικών συνεχίζουν να καινοτομούν εντός των συνόρων του ασιατικού κράτους, η Δύση παρακολουθεί με προσήλωση. Αναπόφευκτα, λοιπόν, όπως κάθε άλλο trend ομορφιάς που έχει ανακύψει τα τελευταία έτη, έτσι και η ρουτίνα της K-Beauty δεν άργησε να γίνει viral στο TikTok – και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Πηγές: www.webmd.com, www.vox.com, www.glamourmagazine.co.uk

Καλάθι αγορών
Scroll to Top